18 april, 2006

Only Grace

There is no guilt here There is no shame
No pointing fingers There is no blame
What happened yesterday has disappeared
The dirt has washed away
And now it's clear

There's only grace
There's only love
There's only mercy
And believe me it's enough
Your sins are gone
Without a trace
There's nothing left now
There's only grace

You're starting over now Under the sun
You're stepping forward now A new life has begun
Your new life has begun

And if you should fall again
Get back up, get back up
Reach out and take my hand
Get back up, get back up Get back up again

- Matthew West & Kenny Greenberg

4 Comments:

At 1:28 a.m., Blogger aasen said...

Det er ikkje noko skuld her Her er ikkje noko skam
Ingen peikande fingrar Det er ikkje noko å skulde på
Det som hende i går har forsvunne
Skiten er vaska bort
og no er det klart

Det er berre nåde
Berre kjærleik
Berre nåde
Og tru meg, det er nok
Dine synder er borte
Utan spor
Det er ikkje noko att no
Det er berre nåde

Du startar på nytt no Under sola
Du tek eit steg vidare Eit nytt liv har byrja
Ditt nye liv har byrja

Og om du skulle falle igjen
Kom deg opp igjen, Kom deg opp igjen
Strekk ut og ta med i handa
Kom deg opp, kom deg opp, kom deg opp igjen

 
At 1:29 a.m., Blogger aasen said...

Fekk denne songen med marenmor, vår nye køllewebfrende. Takk for at du gjorde meg merksam på den, Maren! Vel verdt å omsetje til nynorsk;)

Les og tenk over, dykk frendar som les! Er det ikkje bra vel? Han er stor!

 
At 1:14 p.m., Blogger Haugtussa said...

DETTE E DET BESTA A ALT MED JESUS! DET SYNS I ALLE FALL EG!
bra sang!
Eg treng å bli minna på det der heila tiå! Derfor blei eg glad nå!

 
At 11:09 p.m., Blogger ane marie said...

Oj der var det en Magnus-blogg også jo! Morro denne blog-verden altså!:) Legger deg til på min bloglinkeliste jeg!

Jeg er forresten klar for en ny spillekveld snart! Bare du og gjengen din ikke er så innmari morsomme da... :P hehe - det kan jo bli litt for mye av det gode!

Det var jo forresten en veldig fin tekst! Ses vel i norkirka eller no!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

 

-->