31 januar, 2006

Hytteloftdal med NF!

HEMSEDAL med Nordfjord
Toby & Vegz, men speidar du i rett retning då, Vegz??

Veke 4 var av dei bedre vekene denne vinteren. Det vågar eg å seie allereie no. Eg var nemleg, som førre innlegg indikerte, i Hemsedal. Der instruerte eg i telemark for årets elevar på Nordfjord FHS - den beste folkehøgskulen i landet, spør du meg;) (Kanskje litt innhabil sjølv, men det får så vere:) Det var retteleg gildt, med mykje frævleik på ski. Eg fekk stått mykje saman med min kjære bror. Det var gildt. Elles fekk eg møtt både hans frendar og medelevar av meg frå mitt kull. Me var nemleg heile 5 frå mitt kull som var med som instruktørar! Gildt både å treffe dei att, og å treffe Tobias sine frendar! Berre for å gni litt inn hjå dei av dykk som har ei kjensle av at det har vorte litt for lite ski hittil i vinter, så kan eg frette at eg stod i bakken 4 dagar pluss 2 kveldar, før eg drog vidare til neste åstad for skiutflukter, nemleg sjølvaste Ljosborg!

Toby inn for landing etter eit særs heftig dropp!


 

-->