08 januar, 2006

Heimfjella sin fagerdom

Eg har fått opna augo enno meir for fjella heime på Hod. Flott terreng, og FOR ei utsikt! Sjå føre deg ein innbydande skjergard i vestleg retning, i tillegg til dei ekstravagante fjella i meir austleg retning. Og nei, eg tenkjer ikkje på Melshornet, men fjella kring Ørsta og omegn, gjerne kalla Sunnmørsalpane. Dei kan rett og slett måle seg med kva som helst!

I jula fekk eg gått meg 5 turar i fjella heime, i godt lag med vekselvis familie, frendar og meg sjølv. Gode naturopplevingar på ulikt vis alle turane. Anbefalar å freiste lukka med turar aleine, sjølv om det er triveleg med lag! Ein legg merke til så utruleg mange flotte detaljar då! Ein får tid til å koble tankar oppover i skyene, ein ser gode foto-objekt - i det heile: Ein har det frævt i fjellet. Det kan mesta verte eit slagord, eller eit ordtak kanskje, om eg tek litt hardt i: "Frævt i fjellet". Ha. Den satt! Om enn ikkje spikra fast, så i alle fall laust, men godt. Men no lyt eg runde av her. Har fleire gjeremål på trappene! Rundar av med nokre glimt frå turane. Det fyrste er forresten frå Mosvarden, mot fagre sunnmørsalpar.

Mosvarden: Kris og eg kosar oss. 360' med miniski, men skia låg att!

Skafjellet på solovandringa mi. Trolsk skoddedis. Flott, man!

Utsikt frå Kongen på Lågskjervene i skumringa. For ein himmel!

 

-->