10 desember, 2005

Tanzania med Global-KRIK

Tanzania, her kjem eg! Jippi!

Eg har vore så heldig at eg kom igjennom nålauget, og fekk plass på student-KRIK Bergen sitt Global-KRIK "tim", som skal reise sørover i 2 veker i månadsskiftet juni/juli. Me er 4 stykker som reiser nedover, 2 gutar og 2 jenter. Mari, Julie, Roman og meg. I januar starta planlegginga av kva me skal gjere der nede. Eg gler meg stort! Tenk å få vere med på noko slikt!!

Det kjem garantert meir om dette emnet i bloggen seinare!

1 Comments:

At 6:07 p.m., Blogger Hanne Marte said...

Du kjem til å få en fantastisk tur med mange gode og spennande opplevingar!!! Unne dej absolutt å reise, det trengs engasjerte folk! kult at du e inne i bloggeverdenen du også;) Ha en fin kveld, og god lesing:S

 

Legg inn en kommentar

<< Home

 

-->