04 januar, 2006

Jul - Fridomstid

Signa godt år, frendar! Eg hugheilar dykk alle djupt inn i hjarterota! Ikkje alle like djupt inn da. Ikkje Kjell Tormar og Vigdis-Petra, men elles gjeld det alle. Dei også forresten. Det hjalp å skrive det. No er eg tom for hat. Forresten, eg hadde ikkje noko hat når eg tenkjer meg om. Er visst berre litt inspirert av ei sær bok eg har lese i jula. Doppler. Sært. Men frævt. komm..nei..Punktum.

Det har vore framifrå å lade batteria for eit nytt semester ved å rangle dag etter dag her heime på Sunnmøre, etter dagar med ski, svevn og familiære aktivitetar. Rett og slett gildt. Kombinasjonen fri & Hod (Ja, Hareidlandet) er fræv! No har eg 4 dagar att her heime. I dag har eg faktisk måtta gjort skulearbeid, i samband med ei KRL-oppgåve om KRL-faget. Resten av dagane skal eg nyte, vonleg med ein tur på ski, familie, frendar, åremålsfeiring for Kristian, spel, osv. Søndag ber det ned til Bergen att i kjevla mi! Fyrste langtur, med Knut og turtelduene som gjestar, pluss baggasje frå heile bygda. Mandag tek altså kvardagen til... Men det er kjekt det og! Enno meir sosialisering, her kjem eg! ;-) KRIK, skule, Norkyrkja, frendar, stoder - frævleik! Biletet er eit glimt frå strandafjellet 2. juledag. Kjempedag! Fint bilete, Johannes. Takk!

 

-->